Anna Köhlström

Briljant Stockholm, Mitt & Nord

anna.kohlstrom@briljant.se

019-767 19 14

Lär känna Anna Köhlström, kundansvarig med känsla för struktur, ordning och siffror

 

Anna har arbetat på Briljant sedan 2018, där hon började som kundansvarig. Efter några år gick hon över till programsupporten för att bredda sina kunskaper och få ytterligare erfarenhet. Sedan våren 2025 är hon tillbaka i rollen som kundansvarig och kombinerar sin tidigare erfarenhet med nyvunnen insikt från supporten.

 

Anna är utbildad redovisningsekonom, men hennes yrkesresa började inom administration, där hennes intresse för ekonomi tog fart. Hon har alltid haft en känsla för ordning, struktur och siffror, och genom åren har hon utvecklat en passion för att hjälpa företag att förstå och förbättra sin ekonomi.

 

Som kundansvarig värderar Anna den nära kontakten med kunderna högt och tycker det är givande att hjälpa dem förbättra sin arbetsvardag. Tack vare sin erfarenhet från både support och arbete i systemet är Anna snabb och lyhörd i att förstå och lösa kunders behov.

 

Annas hjärta klappar för barns rättigheter och rörelseglädje. Hon har tidigare varit gymnastiktränare och engagerat sig ideellt inom Friskis och Svettis. Som före detta truppgymnast tränar hon idag ”gymstyrka” och delar sitt intresse för gymnastik med sina barn. Med tre små barn är tiden för ideellt arbete begränsad, men hon hoppas kunna bidra mer framöver. Hennes äldsta barn står nu inför sin första gymnastiktävling – om kärleken för sporten går i arv återstår att se.

 

När det gäller ekonomisystemet uppskattar Anna att allt finns samlat på ett ställe. Det eliminerar behovet av flera Excel-filer vid sidan om, vilket gör arbetsflödet smidigare och effektivare.

 

Tre snabba med Anna:

 

Spara eller slösa?

”Jag tycker om att spara och ha kontroll över mina pengar, både vad som kommer in och vad som går ut”.


Spontant eller planerat?

”På privat plan föredrar jag spontant. Det bästa jag vet är när någon kompis bara kommer förbi på en kaffe”.

 

Äventyrsresa eller chartersemester?

”Äventyr helt klart, även om charter är praktiskt med barn. Jag tycker om när det händer saker och att ta med barnen på äventyr gör det extra utmanande och spännande”.

Hos oss finns två supportavdelningar som står redo att assistera dig: Programsupporten för frågor om programmets funktioner och ASP-supporten för hjälp med molntjänsten Briljant ASP.

 

För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt och effektivt som möjligt ber vi dig att i första hand skicka dina frågeställningar via mejl. Om du hellre vill förklara ditt ärende muntligt, går det bra att ringa och lämna ett röstmeddelande – vi återkommer så snart vi kan.

 

Vi ser fram emot att hjälpa dig!

Programsupport
support@briljant.se
08 - 511 800 80
vardagar 08:00-16:30
ASP-support
asp@briljant.se
011 - 18 32 55
vardagar 08:00-16:45