Anneli Berg

Briljant Stockholm, Mitt & Nord

anneli.berg@briljant.se

08-519 773 41

Lär känna Anneli Berg, kundansvarig med struktur och noggrannhet ut i fingerspetsarna  

 

Anneli har varit en del av Briljant-teamet sedan 2004, och i sin roll som kundansvarig arbetar hon med att hjälpa kunder att optimera sina processer i systemet. Hon ser stor glädje i att kunna bidra till att kunderna arbetar på bästa möjliga sätt och utbildar dem i olika rutiner och funktioner. Med Annelis expertis inom redovisning och hyresadministration, så stöttar hon kunderna i att göra arbetet både enklare och effektivare.

 

Struktur och noggrannhet är A och O i Annelis vardagliga arbete. Att hon är en sann glädjespridare är det heller ingen som går obemärkt förbi. Utanför jobbet är hon lika varm och omtänksam. Som en familjär person tillbringar hon gärna sin tid tillsammans med familj och vänner.

 

En aspekt av Briljant Ekonomisystem som Anneli uppskattar särskilt mycket är de integrerade reskontrorna och de automatiska transaktionerna som underlättar det dagliga arbetet för kunderna. Möjligheten att importera leverantörsfakturor och andra underlag lyfter hon fram som en stor fördel i systemet. Det gör att dokumenten bara behöver hanteras en gång och sedan kopplas till rätt verifikation genom alla steg, vilket förenklar hela processen.

 

Tre snabba med Anneli:

 

Spara eller slösa?

”Jag föredrar att spara, då det är skönt att ha en buffert till oförutsedda händelser, eller till exempel en kommande planerad resa.”

 

Spontant eller planerat?

”Jag tycker det är roligt att planera för att sedan ha något att se fram emot.”

 

Äventyrsresa eller chartersemester?

”Jag skulle nog välja en charterresa med lugnt och ro, god mat och sällskap.”

Hos oss finns två supportavdelningar som står redo att assistera dig: Programsupporten för frågor om programmets funktioner och ASP-supporten för hjälp med molntjänsten Briljant ASP.

 

För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt och effektivt som möjligt ber vi dig att i första hand skicka dina frågeställningar via mejl. Om du hellre vill förklara ditt ärende muntligt, går det bra att ringa och lämna ett röstmeddelande – vi återkommer så snart vi kan.

 

Vi ser fram emot att hjälpa dig!

Programsupport
support@briljant.se
08 - 511 800 80
vardagar 08:00-16:30
ASP-support
asp@briljant.se
011 - 18 32 55
vardagar 08:00-16:45