
Jenny Norin
Briljant Stockholm, Mitt & Nord
jenny.norin@briljant.se
019-767 19 11
Lär känna Jenny Norin, kundansvarig för Briljant med gedigen bakgrund inom ekonomi och stort intresse för kundkontakt.
Jenny började som kundansvarig på Briljant februari 2025 och har länge arbetat inom ekonomi, från ekonomiassistent till ekonomiansvarig. De senaste åren har hon arbetat som redovisningsekonom inom en koncern i installationsbranschen. Där har hon haft en bred roll med allt från kund- och leverantörsreskontra till projektredovisning och årsbokslut.
Jenny har erfarenhet från olika branscher, vilket gör att hon snabbt kan sätta sig in i kundernas verksamhet. Hennes kunskap inom exempelvis projektredovisning, prognoser och successiv vinstavräkning är även något hon tror är extra värdefullt i hennes roll. Förståelsen för praktiskt ekonomiarbete är en stor tillgång när man ska hjälpa kunder att anpassa och förstå systemets funktioner.
Jenny är född och uppväxt i Örebro och har alltid haft en förkärlek till siffror och problemlösning, vilket gjorde att hon naturligt drogs till ekonomibranschen. När hon inte jobbar, tycker hon om att träna och resa. Hon gillar resmål som kombinerar storstad med hav och strand, för att få det bästa av båda världar. Jenny tycker även om heminredning och att umgås med vänner och familj.
Tre snabba med Jenny:
Spara eller slösa?
Spara för att sedan kunna spendera.
Spontant eller planerat?
Spontant absolut.
Äventyrsresa eller chartersemester?
Chartersemester, men där jag även kan få storstad.
Hos oss finns två supportavdelningar som står redo att assistera dig: Programsupporten för frågor om programmets funktioner och ASP-supporten för hjälp med molntjänsten Briljant ASP.
För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt och effektivt som möjligt ber vi dig att i första hand skicka dina frågeställningar via mejl. Om du hellre vill förklara ditt ärende muntligt, går det bra att ringa och lämna ett röstmeddelande – vi återkommer så snart vi kan.
Vi ser fram emot att hjälpa dig!